Mina födelsedagspresenter 🎁

Eftersom att jag fyllde Är för bara nÄgon vecka sedan (den 30 mars) sÄ tÀnkte jag visa upp vad jag fick av min slÀckt och mina vÀnner och sÄ. Jag kommer bara att visa de hundrelaterade sakerna eftersom att de andra grejerna kanske inte Àr lika intressanta att se. 
 
1. Den första saken som jag fick Àr boken "Grunden Àr grunden" som Àr skriven av Mikaela HolegÄrd. Boken innehÄller en rad av olika övningar, tips och massa annat inom agilityn. Jag tror att den hÀr boken kommer att ta oss en bit pÄ vÀgen nÀr det gÀller agilityn. 
 Bild: http://www.hansesgarden.se/bocker/grunden-ar-grunden.html
 
2. NÀsta sak som jag fick Àr den svarta lydnadsvÀsten ifrÄn Hurtta. Jag hade önskat mig den och jag fick den av mina förÀldrar. Hittils sÄ tycker jag att den Àr jÀttebra, det finns mÄnga fickor som man kan lÀgga saker i och det finns hakar. Den Àr ocksÄ vÀldigt tunn men samtidigt varm vilket gör att man lÀtt kan röra sig i den. Det enda problemet med vÀsten Àr att den Àr vÀldigt stor i storleken. Jag har storlek XS pÄ min men den Àr typ som M-L. Jag funderar dock pÄ att typ sy in den men jag vet inte hur det skulle bli. 
VÀsten kommer frÄn hundbolaget men man kan köpa den pÄ mÄnga andra stÀllen. 
 
3. Den tredje saken som jag fick var ett sett med 12 slalompinnar frÄn Hööks. Det var ocksÄ nÄgot som jag önskat mig eftersom att jag bara hade 5 st pinnar innan som dessutom var för korta. 
Slalompinnarna frÄn Hööks kanske inte Àr de bÀsta eftersom att de ganska lÀtt blir böjda och gÄr sönder men det duger liksom att trÀna med hemma. 
Man fÄr med 12 st pinnar, 6 st blÄa och 6 st röda. Man fÄr ocksÄ med ett mÄttband sÄ att man ska veta hur lÄngt mellanrum det ska vara mellan pinnarna och sÄ fÄr man med en liten VÀska att ha pinnarna i. 
Mobba inte mina ful slalombilder, det Àr faktiskt svÄrt att ta kort samtidigt som hunden kör. 
 
4. Den fjÀrde saken som jag fick Àr en trÀningsvÀska frÄn loobo.se! Den Àr svart och rosa med rosa text dÀr det stÄr Sofia & Douroo. Den Àr verkligen jÀttesnygg och vÀldigt praktisk. Det finns mÄnga smÄfack i den sÄ att man kan hÄlla ordning pÄ alla smÄprylar. VÀskan passar sÄ bra in i vÄr "outfit" eftersom att vi har vÀldigt mycket svarta och rosa saker.
VÀskan kostar 275 kr pÄ loobo.se och man fÄr vÀlja tryck och fÀrg sjÀlv. 
Man fick till och med plats med hunden i vÀskan. 
 
5. Den sista saken som jag fick Àr ett iphone 4 skal som jag fick av Lovisa. PÄ skalet Àr det en bild pÄ mig och Douroo och sÄ Àr det rosa runt om. Skalet Àr verkligen jÀttefint! Nu vill man ju nÀstan inte byta telefon nÀr man har ett sÄnt fint skal. Jag hade inte möjlighet att fota skalet nu men det Àr den hÀr bilden som Àr pÄ skalet. 
 
 
Det dÀr vara alla mina hundrelaterade presenter. Jag Àr sjÀlvklart jÀtteglad över mina andra presenter ocksÄ! 
Jag avslutar med nÄgra bilder pÄ nÀr Douroo rullar sig i nÄgot som hon tyckte lucktade gott.
 
 
 
//Sofia đŸŸ
 
 
 
 
Anonym
2015-04-13 @ 12:40:52

Sötaste Douroo




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

schnauzertassar.blogg.se

Livet med dvÀrgschnauzern Douroo

RSS 2.0