Imorgon far vi!

Imorgon kl 07:20 så åker jag, Lovisa och hundarna till Stockholm! Vi ska träna och umgås med Katinka, Astrid, Tyra och Cornelia. Det ska verkligen bli jätteroligt! Jag tror och hoppas att min lilla gris sköter sig men det är inte säkert. Allting kommer ju att vara väldigt nytt för henne, nya platser, nya hundar, nya människor osv. 
Vi får helt enkelt se hur det kommer att gå. Jag uppdaterar bloggen när jag kommerr hem på lördag och förhoppningsvis så kommer jag även att ha massa bilder också som jag tagit under fredagen. 
Nu är det bara att hoppas på att hunden inte spyr i bilen också men det kommer troligen att hända...
Vi hörs på lördag! 
 
//Sofia🐾



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

schnauzertassar.blogg.se

Livet med dvärgschnauzern Douroo

RSS 2.0