Foton från igår

Hejsan!
 
Igår var jag ute och fotade lite med min kamera. Jag har en canon eos 400D, det är inte världens bästa kamera direkt men den funkar. Jag skulle vilja köpa en ny så att jag kan ta bättre bilder och jag kollar runt lite men alla är så himla dyra. 
Fast jag försöker samtidigt intala mig själv att det ändå är bra att ha en dålig kamera eftersom att det är svårare att ta bra bilder och då blir man ju jättebra på att ta bilder med en bra kamera.😂
 
De här bilderna tog jag på Douroo efter att jag hade kommit hem från stallet. Jag hade ridit en pigg och lite busig Märta. I ridhuset skuttade hon runt lite och blev lite "rädd" för saker i hörnet och ute så vet jag inte riktigt vad hon höll på med. Hon skuttade och hoppade runt med mig på ryggen. 😂
Det är i såna lägen som man starkt saknar sin skogsmulle ❤️
 
Jag och Douroo älskar att hoppa på de här små "kullarna".
Här såg vi en "flock" rådjur springa iväg. Douroo var väldigt frestad att springa efter men jag lyckades få henne att sitta kvar. 
De två sista bilderna är bilder på ett kranium som vi har hittat. 
 
Det är ungefär såhär som miljön och naturen ser ut där vi bor. 
 
// Sofia 🐾
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

schnauzertassar.blogg.se

Livet med dvärgschnauzern Douroo

RSS 2.0